Waarbenjij.nu Site aangemaakt - Reisverslag uit Oss, Nederland van Hans van Engelen Tiny Heesen - WaarBenJij.nu Waarbenjij.nu Site aangemaakt - Reisverslag uit Oss, Nederland van Hans van Engelen Tiny Heesen - WaarBenJij.nu

Waarbenjij.nu Site aangemaakt

Door: TinyenHansopdemotor

Blijf op de hoogte en volg Hans van Engelen

25 Februari 2012 | Nederland, Oss

Ter voorbereiding voor onze motortocht de TinyenHansopdemotor.waarbenjij.nu site aangemaakt.

Overige voorbereiding, foto's volgen



  • 16 Maart 2012 - 08:14

    Kees Meijer:

    Hallo Hans,

    Bedankt voor de samenwerking de afgelopen 2 jaar (ruim). Ik wens jou en je maat Tiny een hele goede en mooie reis toe (eerst nog even goed voorbereiden), hij is verdiend dus geniet ervan.

    Groeten,

    Kees Meijer

  • 16 Maart 2012 - 08:34

    Henriette Muller:

    alvast een heeeeeele goeie reis gewenst. Kom heelhuids terug.
    Ik ga jullie volgen!!
    groetjes hjet

  • 16 Maart 2012 - 08:40

    Marcel Kooger:

    Mannen,

    Ik wens jullie alle goeds, sterkte, maar vooral heel veel plezier toe.
    als ik mijn zonnebrilletje op doe zal ik even aan jullie denken.

    met vriendelijke groet Marcel Kooger

  • 16 Maart 2012 - 11:16

    Mr Solex:

    Heren, succes met de motortrail, ik haal jullie wel in.

  • 19 Maart 2012 - 20:03

    Leon Tebbens:

    Hans en Tiny,
    Heel veel rijplezier en genieten van een mooi vooruitzicht. Leuk om jullie zo te kunnen volgen.

    gr. Leon

  • 20 Maart 2012 - 09:14

    Edward:

    Hans heel veel plezier en een goede en veilige reis gewenst!

  • 27 Maart 2012 - 07:38

    Ton Holten:

    Ik wens jullie een heel fijn vakantie toe.
    Goede reis. Geniet ervan.

  • 30 Maart 2012 - 15:12

    Rikie:

    Hé Hans, ziet er mooi uit. we zien elkaar nog voor jullie gaan.
    groetjes

  • 30 Maart 2012 - 21:37

    Twan & Arianne:

    Geniet ervan Hans, we zullen af en toe een kijkje nemen waar je uithangt.

    En mooi net op tijd terug voor het North Sea Jazz!! :o)

  • 31 Maart 2012 - 09:53

    Rigarda En Peter:

    Hoi Hans en Tiny,

    Veel plezier "on the road" en natuurlijk ook "off the road" :-).

    Groetjes Rigarda en Peter.

  • 01 April 2012 - 16:57

    Erwin:

    Ome Tiny,

    veel plezier op deze mooie reis, geniet er van en vergeet niet regelmatig een verslag te maken!

    groetjes

    Erwin

  • 02 April 2012 - 07:56

    MArtie:

    Hans en Tiny,

    Goede reis vandaag. Geneit ervan

  • 02 April 2012 - 20:24

    Henk Zwerver:

    Volgens mij komt het LIDL thermo ondergoed erg van pas. Ik had er afgelopen zaterdag in ieder geval erg veel warmte van want het was re..koud. Gelukkig hield de adrenaline me ook warm. Vanavond jullie eerste nachtje in de tent, veel warmte gewenst !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans van Engelen

Welkom in het dagboek van Tiny Heesen en Hans van Engelen Op deze site kun je ervaringen, foto's en video's vinden van onze motortocht door Europa. We starten begin April 2012 vanuit Oss/Veghel richting Normandië, om half mei via Luxemburg weer thuis te komen. Wil je op de hoogte blijven van onze ervaringen kijk dan maar eens af en toe op deze site.

Actief sinds 25 Feb. 2012
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 58352

Voorgaande reizen:

02 April 2012 - 11 Mei 2012

Europe tour 2012

Landen bezocht: